Інклюзивне навчання для обдарованих дітей
Ірина Іванівна Суховерська
23anuri@gmail.com
+380986378062
+380508687624
Інформація про курс

І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Найменування: Програма курсів підвищення кваліфікації для педагогів закладів загальної середньої освіти «Організація інклюзивного навчання для обдарованих дітей в закладах загальної середньої освіти: методи, механізми та рівні підтримки».

Розробники: методистка кабінету координаційно-методичної діяльності, кандидат історичних наук Суховерська І. І.

Мета: науково-методичний супровід професійного розвитку педагогічних працівників у їх підготовці до ефективної організації освітнього середовища та створення сприятливих умов для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.

Напрям: створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі обдарованих дітей, зокрема:

· опанування інструментами забезпечення інклюзивного навчання (інклюзивна культура, інклюзивна політика, інклюзивна практика тощо), методиками та техніками роботи з обдарованими дітьми згідно рекомендованих навчальних програм, індивідуальної програми та плану розвитку дитини в закладах загальної середньої освіти;
· вдосконалення вміння забезпечувати педагогічний супровід обдарованих дітей в освітньому процесі;
·
розуміння основних принципів роботи з обдарованими дітьми.


Вид: навчання за програмою підвищення кваліфікації.

Обсяг: 8 годин.

Форма навчання: очна, дистанційна.


Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/набуватимуться:

· професійно-педагогічна компетентність – обізнаність із новітніми науково обґрунтованими відомостями з педагогіки, психології, методик для створення освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню учнів;
· психологічно-фасилітативна компетентність – усвідомлення ціннісної значущості фізичного, психічного, морального і соціального здоров’я дитини, здатність сприяти творчому становленню школярів, розвитку особистості, індивідуальності і колективу;
·
інформаційно-цифрова компетентність – здатність отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.


Місце проведення: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», заклади освіти Львівської області (платформа ZOOM).

Очікувані результати:

Унаслідок проходження курсів підвищення кваліфікації за цією програмою слухач:
· вміє використовувати технології, форми та методи ефективної підтримки обдарованих дітей;
·
організовує процеси навчання, виховання і розвитку учнів з урахуванням їхніх потреб, здібностей і реальних навчальних можливостей;
·
забезпечує в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.

Документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації: сертифікат

ІІ. ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Час за робочою навчальною програмою – 8 годин

Організаційне заняття

Час за робочою навчальною програмою – 1 година

Тема 1. Інтеграційно-мотиваційне заняття

(практичне, 1 година)

1.1. Реєстрація учасників. Ознайомлення з програмою спецкурсу.
1.2. Формування очікувань учасників

Тема 2. Інклюзивна освіта як напрям державної політики демократичних держав світу

(лекція, 1 година)

План лекційного занять

2.1. Сучасна концепція розуміння філософії інклюзивної освіти в світі.
2.2.
Ключові принципи інклюзивної освіти.
2.3. Національне законодавство у сфері інклюзивної освіти.

Тема 3. Педагогічна фасилітація в умовах інклюзивного навчання

(семінар, 2 години)

План семінарського заняття

3.1. Завдання та функції фасилітативної взаємодії в умовах інклюзивного навчання.
3.2. Компетентності педагога-фасилітатора для роботи з обдарованими дітьми.


Тема 4. Інструменти забезпечення інклюзивного навчання

(лекція, 2 години)

План лекційного занять

4.1. Інклюзивна культура: цінності, переконання, правила.
4.2. Інклюзивна політика як стратегія створення рівних можливостей для всіх дітей, враховуючи їхні освітні потреби.
4.3. Особливості інклюзивної практики в організації навчання обдарованих дітей.


Тема 5. Механізми та рівні підтримки обдарованих дітей

(семінар, 2 години)

План семінарського заняття

5.1. Діагностика обдарованості учнів в умовах інклюзивного навчання.
5.2. Принципи диференціації та індивідуалізації освітнього процесу.

5.3. Психолого-педагогічні принципи та механізми організації освітнього процесу.

5.4. Сутність та модель підтримки обдарованих дітей (спеціальна, додаткова та універсальна).

Контроль за знаннями слухачів проводиться послідовно й систематично: на практичних заняттяхіндивідуальне та фронтальне опитування,виконання самостійної роботи; на лекціях – експрес-контроль, що передбачає постановку конкретних питань з теми.

Оцінювання розглядається як засіб одержання зворотної інформації про результативність підвищення кваліфікації та внесення коректив у методику роботи зі слухачами курсів. Оцінювання вербальне.

ІІІ. РОЗПОДІЛ ГОДИН ЗА ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ

Назви тем

Кількість годин

Усього

Лекції

Практичні

Семінарські

Тема 1. Інтеграційно-мотиваційне заняття.

1

Тема 2. Інклюзивна освіта як напрям державної політики демократичних держав світу

1

Тема 3. Педагогічна фасилітація в умовах інклюзивного навчання

2

Тема 4. Інструменти забезпечення інклюзивного навчання

2

Тема 5. Механізми та рівні підтримки обдарованих дітей

2

Всього годин:

8

3

1

4


Page content area. New posts will appear here.
Page content area. New posts will appear here.
Page content area. New posts will appear here.
Профстандарт Витяг 1
Профстандарт Витяг 2
Page content area. New posts will appear here.
Page content area. New posts will appear here.
Page content area. New posts will appear here.
Page content area. New posts will appear here.
Page content area. New posts will appear here.
qш你好嗨qш你好嗨
!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~
!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~